Akciós, teljes kivehető fogpótlás!

Most kedvezményt biztosítunk a teljes, műanyag lemezes kivehető fogsorok árából

MIÉRT JOBBAK AZ ÁLTALUNK KÉSZÍTETT PÓTLÁSOK?

• Természetes hatást kelt
  • Rendkívül tartós és időtálló, mivel csak minőségi, német anyagokból készül
  • Profi fogorvosunk minden esetre tud megoldást
  • Kitölti a foghiányt, ezáltal az arc simábbnak, feszesebbnek tűnik
  • Használatával újra könnyen artikulál, megszűnik a beszédhiba
    Most akciósan 150.000 Ft helyett, CSAK 125.000 Ft / darab*

*Az akció a műanyag alaplemezes teljes kivehető fogsorokra vonatkozik, személyenként egyszer vehető igénybe és más akciókkal nem összevonható!  Az akció nem vonatkozik a fémlemezes pótlásokra.

Ők már jártak nálunk és újra magabiztosan mosolyognak:

“Visszatérő” páciens vagyok ezen a fogászaton. A kezelésekkel és a fogpótlások minőségével több, mint meg vagyok elégedve.
Ajánlom a Dent Art Fogászatot rokonaimnak, barátaimnak és mindenkinek, aki kellemes környezetben, fájdalommentes kezelésben szeretne részesülni.

Tabányi Mihályné

Nagyon rugalmas és gyors fogászati kezelésben volt részem.
Évek óta nem voltam fogászaton, de a Dent Art-nál úgy jártam, mintha minden nap ide látogatnék. A kollégák kedvesek, megnyugtatóak és mindenek előtt igazán értenek ahhoz, amit csinálnak.
Úgy érzem, itt senkinek nem kell tartania a kezeléstől, a fogászatot érő negatív sztereotípiák ellenpéldája.
Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek!

Huntik-Tarcsai Lívia

Bővebben a teljes kivehető fogpótlásokról:

Tör, nyom, rosszul illeszkedik a fogsora?

Már enni és mosolygni sem mer társaságban?

Akkor beszélünk teljes, műanyag lemezes kivehető fogsorról, ha a páciensnek már nincsenek saját fogai.
Egy jól elkészített kivehető fogsor nagyban hozzájárulhat az Ön életminősége javulásához, elkészítése pedig teljesen fájdalommentes!
A rágó képesség visszaállítása az első lépés lehet az egészségének megőrzésének érdekében.
Egy esztétikusan elkészített műfogsor is lehet természetes hatású, ezzel pedig magabiztos mosolyunk kulcsa lehet.
Megfelelő anatómiával rendelkező pácienseknél valóban lehetséges olyan kivehető fogsort készíteni, mint a tv reklámokban, ahol az elégedett páciens boldogan harap az almába és a műfogsora a helyén marad.

JELENTKEZZEN BE hozzánk a Budapest központi részén, a Keleti pályaudvarnál található Dent Art Fogászatra, ahol modern berendezésű, korszerű gépekkel és tapaszalt orvosokkal várjuk majd kezelésre.

Ha azért halogatta a fogászati beavatkozást, mert kissé tart tőle – mi törekszünk arra, hogy oldjuk a fogorvostól való szorongást és nagy hangsúlyt fektetünk arra is, hogy a kezelések a lehető legkevesebb fájdalommal járjanak.

Fogászatunk 2018-ban elnyerte a fogyasztói vélemény tanúsítványt. Ezt csak azok a vállalkozások kaphatják meg, akiknél a kutatást végző algoritmus nem talált negatív véleményt az interneten.

Az általunk készített pótlásokra egyedülállóan 2 ÉV GARANCIÁT biztosítunk!